Activitats > Activitats de Muntanya > CAMINADA POPULAR

Activitats de Muntanya

28/04/2019

CAMINADA POPULAR

Ja tenim aquí la XXXV Caminada Popular del FAES. Trenta-cinc anys intentant mostrar algun raconet del nostre municipi  i dels que ens envoltant, no sabem si ho hem aconseguit, però aquesta ha estat sempre la nostre fita.

Seguirem direcció a l’ermita de Sant Martí i just abans d’arribar-hi agafarem un camí, a la nostre dreta, que, entre vinyes, ens portarà a la carena del Montcogul. Ara ja, de baixa, fins travessar el Torrent de la Targa, després del Torrent agafarem la pista, que tot baixada, ens portarà a Cabrianes passant pel Salt del Mateu. A Cabrianes farem l’esmorzar al camp de Futbol, hi haurà una mica de tot, pa amb tomàquet, botifarra, cansalada, cafès, refrescos, etc.

Sortint de l’esmorzar anirem a la casa de La Carrera per continuar cap al Guix on hi tindreu Fruita i aigua. Ara ja tot passejant pel camí de l’escorxador arribarem a la Plaça, on us donarem un petit record i tindreu  begudes i alguna cosa per picar.

Molt important, el dia 28 són les eleccions generals, no oblideu d’anar-hi.